Loading…
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Poziom Wyżej

OGŁOSZENIE!!! DODATKOWY TERMIN NABORU DO II EDYCJI PROJEKTU „POZIOM WYŻEJ”

Fundacja „Puławskie Centrum Przedsiębiorczości” informuje o wyznaczeniu dodatkowego terminu składania dokumentów rekrutacyjnych
do II edycji projektu „Poziom wyżej” tj. od 29.08.2017 r. do 04.09.2017 r.
Formularze zgłoszeniowe można składać osobiście w biurze projektu ul. Mościckiego 1, 24-110 Puławy bądź mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zapraszamy.


Fundacja „Puławskie Centrum Przedsiębiorczości” informuje o wyznaczeniu dodatkowego terminu składania dokumentów rekrutacyjnych

do II edycji projektu „Poziom wyżej”  tj. od 22.08.2017 r. do 25.08.2017 r.

Formularze zgłoszeniowe można składać osobiście w biurze projektu ul. Mościckiego 1, 24-110 Puławy bądź mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zapraszamy.


 

UWAGA!!! UWAGA!!!

Startujemy z drugim naborem

03.08.2017 r. rusza rekrutacja

do II edycji projektu ,,Poziom wyżej”.

Termin dostarczenia dokumentów do biura projektu

Mościckiego 1, 24-110 Puławy (teren PPNT)

bądź mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

upływa 17.08.2017 r.

 

Nie przegap swojej szansy !

 

Pliki do pobrania:

  1. Regulamin projektu „Poziom wyżej”.
  2. Formularz zgłoszeniowy A (Część A wypełniamy tylko raz, Część B wypełniamy oddzielnie dla każdego zgłaszanego Uczestnika).
  3. Formularz zgłoszeniowy B (Część A wypełniamy tylko raz, Część B wypełniamy oddzielnie dla każdego zgłaszanego Uczestnika).
  4. Deklaracja uczestnictwa w projekcie „Poziom wyżej”.

 Już za chwilę tj. 3.08.2017 r. rusza nabór do II edycji projektu ,,Poziom wyżej”.
Termin dostarczenia dokumentów do biura projektu ul. Mościckiego 1, 24-110 Puławy (teren PPNT) bądź mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. upływa 17.08.2017 r.
Nie przegap swojej szansy!!!!
Zapraszamy do udziału!!!!


OGŁOSZENIE!!! WYDŁUŻENIE NABORU DO I EDYCJI PROJEKTU „POZIOM WYŻEJ”
Fundacja „Puławskie Centrum Przedsiębiorczości” informuje, że z dniem 09.07.2017r. wydłuża nabór do I edycji projektu „Poziom wyżej”. Formularze zgłoszeniowe można składać osobiście w biurze projektu ul. Mościckiego 1, 24-100 Puławy bądź mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zapraszamy.


UWAGA!!!

Już niebawem startujemy
22.06.2017 r. rusza rekrutacja
do I edycji projektu ,,Poziom wyżej”.
Termin dostarczenia dokumentów do biura projektu
ul. Mościckiego 1, 24-110 Puławy (teren PPNT)
bądź mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
upływa 28.06.2017 r.

Nie przegap swojej szansy !

 

 

UWAGA!!! Bezpłatne szkolenia dla III sektorapw

Z przyjemnością informujemy, że

Już za chwilę rusza projekt

,,Poziom wyżej” finansowany ze środków Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej.

Projekt oferuje cykl bezpłatnych szkoleń skierowanych do organizacji pozarządowych i jest realizowany w terminie do 31 grudnia 2017 r.

Kto może wziąć udział:

Adresatem zadania są organizacje pozarządowe z terenu województw Polski Wschodniej tj.:

- województwa lubelskiego,

- województwa podlaskiego,

- województwa podkarpackiego,

- województwa świętokrzyskiego,

- województwa warmińsko-mazurskiego.

Oferujemy szkolenia w V Blokach tematycznych:

  • Administracyjno-prawne aspekty funkcjonowania III Sektora: prawne formy zrzeszenia się obywateli, stowarzyszenia i fundacje, organizacje pożytku publicznego, organizacje ekologiczne, współpraca administracji z organizacjami pozarządowymi, dokumentacja tj. statut, uchwała, regulamin).
  • Kadry i płace: elementy prawa pracy i kodeksu cywilnego w stosunku pracy
    i umowach cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, zagadnienia i problematyka zasiłków ZUS, wybrane zagadnienia podatku dochodowego osób fizycznych w naliczaniu wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami, podatkami im ZUS, zasady wolontariatu).
  • Zarządzanie i marketing: podstawy finansów i zarządzania, uwarunkowania finansowe i prawne, negocjacje, organizacja działalności marketingowej, rynek docelowy i pozycjonowanie, marketing strategiczny, marketing internetowy.
  • Finansowanie III Sektora ( identyfikacja źródeł finansowania działalności NGO, pozadotacyjne źródła finansowania NGO, dotacje jako źródła finansowania projektów, analiza dokumentów programowych i zasady ich przygotowywania, przegląd źródeł finansowania, fundraising).
  • Komunikacja i asertywność (efektywność zespołu, role grupowe, diagnoza
    i wykorzystanie w pracy, podejmowanie decyzji i rozwiazywanie problemów, zaufanie i współpraca, tworzenie relacji, samoocena i detektory konfliktów, zasady aktywnego słuchania i, pytania aktywne i otwarte).

sandomierzSzkolenia odbywać się będą w grupach 15 osobowych, w wymiarze 18 h przez 3 dni robocze lub w systemie weekendowym. Zajęcia składać się będą części teoretycznej jak i praktycznej.
Zapewniamy nocleg, wyżywienie, przerwy kawowe, materiały pomocnicze i szkoleniowe.
Pierwsza edycja przeprowadzona będzie w Sandomierzu - malowniczym mieście położonym nad Wisłą, na siedmiu wzgórzach (nazywane czasem - „małym Rzymem”).

 

Gwarantujemy wykwalikowaną kadrę szkoleniową z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.

BLOK I i IV

Paweł Narodowiec - absolwent Zarządzania i Marketingu Politechniki Lubelskiej, Organizacji Pomocy Społecznej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej oraz Ekonomii Społecznej w Małopolskiej Szkole Administracji Publicznej w Krakowie. Fundraiser, którego umiejętności potwierdza Certyfikat EFA. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w zarządzaniu placówkami o charakterze społecznym, zarówno w NGO jak i administracji publicznej. Pomysłodawca wielu ciekawych inicjatyw. Chętnie dzieli się zdobytą wiedzą. Jako trener z zakresu ekonomii społecznej, przygotowywania wniosków grantowych, zarządzania, przedsiębiorczości oraz fundraisingu. Stale współpracuje, zarówno z organizacjami pozarządowymi, administracją publiczną, jak i firmami consultingowymi z terenu całej Polski. Pomysłodawca utworzenia Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej, którym zarządza od 2010 roku. Inicjator Lubelskiej Szkoły Fundraisingu. Asesor Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego, Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich i Rządowego Programu na rzecz Aktywności Osób Starszych. Członek zespołu ds. rozwoju Ekonomii Społecznej przy ROPS Lublin. Twórca Stowarzyszenia na rzecz Integracji Społecznej „Modrzew”, w którym pełni funkcję Prezesa Zarządu. Członek Towarzystwa Pomocy im. Św. Brata Alberta oraz Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu.

BLOK II

Monika Markiszceniony prawnik, doradca podatkowy i wykładowca. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji (kierunek: prawo) oraz Wydziału Ekonomicznego UMCS (Podyplomowe Studia na kierunku Rachunkowość). Wieloletni pracownik firmy audytorskiej -zajmując się doradztwem prawno-podatkowym oraz współpracując z biegłymi rewidentami. Wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Prowadzi również zajęcia z prawa podatkowego dla uczestników studiów podyplomowych oraz dla aplikantów i radców prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych w Lublinie. Ekspert Ośrodka Badań, Studiów i Legislacji przy Krajowej Radzie Radców Prawnych.

BLOK III
Agnieszka Wróblewska / Tomasz Telej

Agnieszka Wróblewska - mgr historii, mgr psychologii ze specjalizacją konflikt – zmiana – współpraca, absolwentka studiów Master of Business Administration, studiów podyplomowych: z Ekonomii Społecznej, z Komunikacji Społecznej i Mediów, z Doradztwa Zawodowego, Studium Umiejętności Psychospołecznych (studium trenerskie), szkoleń z zakresu coachingu, certyfikowany trener Modelu Współpracy pomiędzy administracją samorządową a organizacjami pozarządowym. Doradca kluczowy, animator, trener w Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej w Lublinie. Konsultant Regionalny MPiPS i Banku Światowego (Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich). Współtworzyła podręcznik Metodologia wspierania rozwoju społecznego gminy poprzez partycypację, gminna strategia rozwiązywania problemów społecznych i rozwoju społecznego. Autorka kilku strategii rozwoju lokalnego z wykorzystaniem potencjału PES. Animowała i wspierała poprzez doradztwo i szkolenia tworzenie kilkudziesięciu PES, w tym stowarzyszeń i spółdzielni socjalnych. Ekspert w zakresie wdrażania współpracy JST-NGO w projekcie „Razem jesteśmy najsilniejsi – wdrażanie Modelu Współpracy JST-NGO w 6 gminach powiatu łukowskiego”. W ramach projektu tworzyła wieloletnie programy współpracy JST-NGO, GSRPS, standardy usług społecznych, przeprowadzała konsultacje społeczne dokumentów strategicznych, przeprowadziła monitoring usług społecznych realizowanych przez lokalne podmioty na zlecenie samorządów. Prowadzi szkolenia z następujących tematów: budowanie strategii rozwiązywania problemów społecznych metodami partycypacyjnymi, budowanie strategii działania dla organizacji pozarządowych, tworzenie partnerstw trójsektorowych, partnerstwo lokalne, budowanie programów współpracy jst – ngo, analiza zasobów lokalnych, animacja społeczna, zarządzanie strategiczne podmiotami ekonomii społecznej, marketing ngo, tworzenie i zarządzanie zespołem, umiejętności kierownicze.

Tomasz Telej - trener, sales coach, certyfikowany NLP Master Coach oraz Time Line Therapy Master Practicioner. Przedsiębiorca, manager, lider biznesu, mentor, mówca motywacyjny, doświadczony sprzedawca i doradca biznesowy. Od dziewięciu lat zajmuje się tworzeniem struktur sprzedażowych w branży MLM, zarządza grupą kilkudziesięciu przedsiębiorców, gdzie wdraża coaching sprzedażowy jako skuteczne narzędzie rozwoju w zespołach handlowych. Stworzył od podstaw jeden z największych salonów urody w województwie lubelskim. Właściciel Instytutu Rozwoju Biznesu BiznesMind – dzieli się swoim doświadczeniem i umiejętnościami z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania kadrą, budowania relacji z klientem oraz rozwoju osobistego. Prowadzi kursy i szkolenia z zakresu profesjonalnych technik etycznej sprzedaży oraz sales coaching. Twórca Akademii Lidera Biznesu – jako mentor, doradca biznesowy i ekspert w zakresie budowania marki osobistej w sprzedaży, uczy przedsiębiorców, jak stworzyć strategię rozwoju własnej firmy, profesjonalnie prezentować produkty i skutecznie je sprzedawać.

BLOK V

Jowita Władyczukabsolwentka psychologii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, kontynuowała edukację na studiach podyplomowych z zakresu „Diagnoza i terapia neuropsychologiczna” Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Zarządzania Ochroną Zdrowia w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc własną działalność pod nazwą Firma Handlowo - Usługowa ACORD Jowita Władyczuk. Ukończyła m.in. „Trening Autogenny J.H. Schultza”, “Logoterapia I, II stopień. Psychoterapia integralna: noo – psychoterapia”, „Zaburzenia osobowości. Diagnoza i podstawowe formy terapii” – warsztat szkoleniowy, „Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO” szkolenie, „Skala pamięci M. Chynowskiego. Technika badania i interpretacja wyników” – seminarium, „Innowacje w przedsiębiorstwie i źródła finansowania” – kurs, „Neuropsychiatria i Neuropsychologia w Medycynie” – konferencja, „Jak skutecznie napisać i zrealizować dobry projekt społeczny?” – szkolenie, „Zasady funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce” – szkolenie, „Kurs języka migowego SJM”.

Nie zabraknie również spotkań z ludźmi obdarzonymi charyzmą, zarażających optymizmem i motywujących do działania oraz pobudzających kreatywność osób działających w twojej organizacji.

Zapraszamy do udziału w projekcie, zapoznaj się z dokumentami już dzisiaj!!!!
To może być jedyna szansa na poszerzenie wiedzy i umiejętności
a także wzmocnienie pozycji i wizerunku
dla Ciebie i Twojej organizacji
NIE ZWLEKAJ !!! WZNIEŚ SIĘ !!!

Projekt „Poziom wyżej” jest właśnie dla Ciebie.

Szczegóły pod nr tel.81/ 470 09 00 bądź mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zapraszamy również do kontaktu w Biurze projektu
ul. Mościckiego 1, 24-110 Puławy (teren PPNT).

Pliki do pobrania:
1. Regulamin projektu „Poziom wyżej”.
2. Formularz zgłoszeniowy A (Część A wypełniamy tylko raz, Część B wypełniamy oddzielnie dla każdego zgłaszanego Uczestnika).
3. Formularz zgłoszeniowy B (Część A wypełniamy tylko raz, Część B wypełniamy oddzielnie dla każdego zgłaszanego Uczestnika).
4. Deklaracja uczestnictwa w projekcie „Poziom wyżej”.

fio

Podaruj 1% podatku

KRS: 0000097219
Przekazanie podatku nic Cię nie kosztuje a pieniądze przeznaczone zostaną na wsparcie przedsiębiorczości na Lubelszczyźnie.
Sprawdź jak wypełnić PIT lub przyjdź po informację do nas!!!

Kontakt

Fundacja "Puławskie Centrum Przedsiębiorczości"
24-110 Puławy,
ul.Mościckiego 1
tel. (81) 470 09 00,
tel. (81) 470 09 01
fax. (81) 470 09 30

Punkt Konsultacyjny KSU
24-100 Puławy
ul. Lubelska 2e IIp
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. (81) 470 09 00
fax. (81) 470 09 30