baner01

Uczestniczki projektu „Wenus jest Przedsiębiorcza” zakwalifikowane do projektu w II naborze formularzy rekrutacyjnych informujemy, że w ramach wsparcia specjalistycznego szkoleniowo - doradczego w celu przekazania wiedzy i umiejętności potrzebnych do prawidłowego rozliczenia otrzymanego wsparcia finansowego oraz pomostowego w dniu 28.11.2014r. w budynku Puławskiego Parku Naukowo - Technologicznego zostanie zorganizowane szkolenie „Rozliczenie dotacji”.
Szkolenie jest przewidziane dla uczestniczek projektu, które otrzymały wsparcie finansowe oraz pomostowe i zobowiązane są w terminie określonym w umowie rozliczyć się z przyznanego wsparcia.
Szczegółowe informacje w Biurze Projektu.

Uczestniczki projektu „Wenus jest Przedsiębiorcza” zakwalifikowane do projektu  w I naborze formularzy rekrutacyjnych,  które otrzymały podstawowe wsparcie pomostowe kapitałowe informujemy, że ustalono termin składania „Wniosków o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego”.

Wnioski będą przyjmowane w okresie 22-28 października 2014 r.w godzinach 8.00 – 16.00w biurze projektu „Wenus jest Przedsiębiorcza” znajdującym się w Fundacji „Puławskie Centrum Przedsiębiorczości” w Puławach przy ul. Mościckiego 1 (Budynek Puławskiego Parku Naukowo-Technologicznego).

Liczy się data wpływu wniosku do biura projektu.

Wzory wniosków dostępne są w zakładce dokumenty /  WSPARCIE POMOSTOWE

Do wniosku należy złożyć następujące załączniki:

  1. Zaświadczenie o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne (wydane nie wcześniej niż 1 miesiąc przed dniem złożenia niniejszego wniosku).
  2. Zaświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków (wydane nie wcześniej niż 1 miesiąc przed dniem złożenia niniejszego wniosku).
  3. Sprawozdanie finansowe - bilans oraz rachunek zysków i strat za zamknięty ostatni kwartał lub uproszczone sprawozdanie finansowe - uproszczony bilans oraz rachunek zysków i strat za zamknięty ostatni kwartał, aktualny - ostatni złożony przez wnioskodawcę PIT/CIT[1], lub zestawienie zbiorcze przychodów i rozchodów - w przypadku podmiotów działających na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów, za ostatnie 3 miesiące, w celu umożliwienia oceny sytuacji finansowej Beneficjentki pomocy.
  4. Oświadczenie o pomocy de minimis.
  5. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.
  6. W przypadku osób niepełnosprawnych - oświadczenie o niekorzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe.

Szczegółowe informacje można uzyskać w biurze projektu.

Kontakt

Wenus jest przedsiębiorcza
24-110 Puławy
ul. Mościckiego 1
Tel. 81 470 09 00
fax. 81 470 09 30
email. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jesteś tutaj: Home Aktualności