Szkolenie "Rozliczenie dotacji" dla uczestniczek projektu w ramach II naboru
- Szczegóły
- Super User
- Odsłony: 6851
Uczestniczki projektu „Wenus jest Przedsiębiorcza” zakwalifikowane do projektu w II naborze formularzy rekrutacyjnych informujemy, że w ramach wsparcia specjalistycznego szkoleniowo - doradczego w celu przekazania wiedzy i umiejętności potrzebnych do prawidłowego rozliczenia otrzymanego wsparcia finansowego oraz pomostowego w dniu 28.11.2014r. w budynku Puławskiego Parku Naukowo - Technologicznego zostanie zorganizowane szkolenie „Rozliczenie dotacji”.
Szkolenie jest przewidziane dla uczestniczek projektu, które otrzymały wsparcie finansowe oraz pomostowe i zobowiązane są w terminie określonym w umowie rozliczyć się z przyznanego wsparcia.
Szczegółowe informacje w Biurze Projektu.
TERMIN NA SKŁADANIE WNIOSKÓW - WSPARCIE FINANSOWE I POMOSTOWE - dla uczestniczek projektu I naboru
- Szczegóły
- Super User
- Odsłony: 6774
Uczestniczki projektu „Wenus jest Przedsiębiorcza” zakwalifikowane do projektu w I naborze formularzy rekrutacyjnych, które otrzymały podstawowe wsparcie pomostowe kapitałowe informujemy, że ustalono termin składania „Wniosków o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego”.
Wnioski będą przyjmowane w okresie 22-28 października 2014 r.w godzinach 8.00 – 16.00w biurze projektu „Wenus jest Przedsiębiorcza” znajdującym się w Fundacji „Puławskie Centrum Przedsiębiorczości” w Puławach przy ul. Mościckiego 1 (Budynek Puławskiego Parku Naukowo-Technologicznego).
Liczy się data wpływu wniosku do biura projektu.
Wzory wniosków dostępne są w zakładce dokumenty / WSPARCIE POMOSTOWE
Do wniosku należy złożyć następujące załączniki:
- Zaświadczenie o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne (wydane nie wcześniej niż 1 miesiąc przed dniem złożenia niniejszego wniosku).
- Zaświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków (wydane nie wcześniej niż 1 miesiąc przed dniem złożenia niniejszego wniosku).
- Sprawozdanie finansowe - bilans oraz rachunek zysków i strat za zamknięty ostatni kwartał lub uproszczone sprawozdanie finansowe - uproszczony bilans oraz rachunek zysków i strat za zamknięty ostatni kwartał, aktualny - ostatni złożony przez wnioskodawcę PIT/CIT[1], lub zestawienie zbiorcze przychodów i rozchodów - w przypadku podmiotów działających na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów, za ostatnie 3 miesiące, w celu umożliwienia oceny sytuacji finansowej Beneficjentki pomocy.
- Oświadczenie o pomocy de minimis.
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.
- W przypadku osób niepełnosprawnych - oświadczenie o niekorzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe.
Szczegółowe informacje można uzyskać w biurze projektu.