baner01

Obowiązek potwierdzenia prowadzenia działalności gospodarczej

Przypominamy, iż zgodnie z §7 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w ramach projektu „Wenus jest Przedsiębiorcza” uczestniczki projektu, które w ramach realizowanego projektu otrzymały wsparcie finansowe mają obowiązek potwierdzenia prowadzenia działalności gospodarczej w sposób nieprzerwany przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty rozpoczęcia jej wykonywania. W tym celu należy złożyć do Fundacji „Puławskie Centrum Przedsiębiorczości” następujące dokumenty:
a) aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej (wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 1 dzień po upływie 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia działalności gospodarczej,
b) aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS o nie zaleganiu z należnościami wobec Skarbu Państwa, wystawione nie wcześniej niż 1 dzień po upływie 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia działalności gospodarczej.
Dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć w terminie 30 dni po upływie 12 miesięcy od dnia wskazanego we wpisie w CEIDG jako data rozpoczęcia działalności gospodarczej.

Kontakt

Wenus jest przedsiębiorcza
24-110 Puławy
ul. Mościckiego 1
Tel. 81 470 09 00
fax. 81 470 09 30
email. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jesteś tutaj: Home Aktualności Obowiązek potwierdzenia prowadzenia działalności gospodarczej