Programy szkoleń
W celu zapewnienia kompleksowej i dobranej do potrzeb Przedsiębiorstwa usługi szkoleniowej zaplanowano bezpłatne szkolenia w dwóch pakietach do wyboru:
Pakiet I – dla branży turystycznej, w skład którego wchodzą szkolenia:
- „Specjalista do spraw turystyki” (szkolenie stacjonarne) – 60 godzin lekcyjnych; szkolenie z zakresu m. in.: sprzedaż, promocja usług turystycznych, organizacja imprez turystycznych, tworzenie ofert turystycznych, prezentowanie rozmów z gośćmi.
- „Kelner – barman” (szkolenie stacjonarne) – 60 godzin lekcyjnych; szkolenie z zakresu m. in.: podstawy sztuki barmańskiej, technologia, towaroznawstwo napojów, podział i charakterystyka napojów mieszanych, techniki sztuki barmańskiej, garnirowanie, flair, kawa, herbata, gospodarka i rachunkowość w pracy barmana, wystrój i wyposażenie zakładu, przygotowanie sal do obsługi, obsługa gości oraz przyjęć okolicznościowych.
- „Radzenie sobie ze stresem” (szkolenie weekendowe) – 16 godzin lekcyjnych; ramowy program: autodiagnoza poziomu stresu, przyczyny źródeł stresu, sposoby walki ze stresem, pomysły na stres w pracy.
- „Profesjonalna obsługa klienta” (szkolenie weekendowe) – 16 godzin lekcyjnych; ramowy program: zasady kontaktów z klientem, asertywność, skargi i zażalenia, trudny klient, zasady obsługi klienta.
Pakiet II – dla branży informatycznej, w skład którego wchodzą szkolenia:
- „Biznes w Internecie” (szkolenie stacjonarne) – 30 godzin lekcyjnych; szkolenie z zakresu m. in.: projektowanie stron www, promocja w Internecie, elementy strategii marketingowej, uwarunkowania prawne e-biznesu.
- „ECDL Advanced” certyfikowane (szkolenie stacjonarne) – 90 godzin lekcyjnych; szkolenie z zakresu m. in.: przetwarzanie tekstu, arkusze kalkulacyjne, bazy danych, grafika menedżerska i prezentacyjna.
- „Radzenie sobie ze stresem” (szkolenie weekendowe) – 16 godzin lekcyjnych; ramowy program: autodiagnoza poziomu stresu, przyczyny źródeł stresu, sposoby walki ze stresem, pomysły na stres w pracy.
- „Profesjonalna obsługa klienta” (szkolenie weekendowe) – 16 godzin lekcyjnych; ramowy program: zasady kontaktów z klientem, asertywność, skargi i zażalenia, trudny klient, zasady obsługi klienta.
Uzupełnieniem wsparcia jakie uzyskują Przedsiębiorcy/Pracodawcy w trakcie realizacji szkolenia będzie doradztwo indywidualne opracowane w oparciu o zdiagnozowane problemy i potrzeby mikroprzedsiębiorstwa branży turystycznej i informatycznej.
W wyniku realizacji usługi doradczej zostaną opracowane i zaproponowane do wdrożenia:
- Strategie marketingowe w zakresie standardu obsługi klienta;
- Standardy budowania produktu turystycznego;
- Standardy badania opinii klienta.
Szkolenia odbywać się będą w Puławach. Istnieje jednak możliwość zorganizowania zajęć np. w Kazimierzu Dolnym, Chełmie, Lublinie, w zależności od zainteresowania oraz dostępności sal dydaktycznych.