O projekcie
Projekt „Wykwalifikowani. Nowoczesne Kadry Lubelszczyzny” jest współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII „Regionalne kadry gospodarki”, Działanie 8.1. „Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie”, Poddziałanie 8.1.1. „Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw”.
Realizacja projektu odbywa się zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie pomiędzy Fundacją „Puławskie Centrum Przedsiębiorczości” a Województwem Lubelskim z dnia 14.12.2012 r.
Okres realizacji projektu:
17.12.2012 r. – 16.06.2014 r.
Główny cel projektu:
Celem głównym projektu jest podniesienie kwalifikacji i potencjału zawodowego 100 Uczestników, w tym kadra zarządzająca i pracownicy mikroprzedsiębiorstw, poprzez szkolenia i doradztwo przyczyniające się do rozwoju wykwalifikowanej i zdolnej do adaptacji kadry w branży turystycznej.
Do projektu zapraszamy:
Mikroprzedsiębiorców:
- prowadzących działalność gospodarczą w branży turystycznej na terenie województwa lubelskiego,
Pracowników Mikroprzedsiębiorstw:
- zamieszkujących lub pracujących w branży turystycznej na terenie województwa lubelskiego,
- oddelegowanych na szkolenie przez Przedsiębiorcę.
Oferowane wsparcie w ramach projektu:
W ramach projektu przewidziano szkolenia:
- szkolenie „Menedżer turystyki - recepcjonista” (stacjonarne) - 100 godzin lekcyjnych,
- szkolenie „Profesjonalny menedżer gastronomii” (stacjonarne) - 100 godzin lekcyjnych,
- szkolenie „Język angielski” (stacjonarne) – 60 godzin zajęć,
- szkolenie „Asertywność w biznesie” (weekendowe) – 16 godzin zajęć,
- szkolenie „Skuteczna komunikacja interpersonalna” (weekendowe) – 16 godzin zajęć,
Każdy Uczestnik skorzysta łącznie ze 192 godzin szkoleń.
Zaplanowano utworzenie 10 grup szkoleniowych, po 5 grup z każdego pakietu szkoleniowego. Uzupełnieniem wsparcia, jakie uzyskają Uczestnicy będzie bezpłatne doradztwo w zakresie potrzeb szkoleniowych Uczestników.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE !!!