Programy szkoleń
Programy szkoleń
W celu zapewnienia kompleksowej i dobranej do potrzeb Przedsiębiorstwa usługi szkoleniowej zaplanowano bezpłatne szkolenia w dwóch pakietach do wyboru:
Pakiet I: „Menedżer turystyki - recepcjonista” (5 grup szkoleniowych), w skład którego wchodzi:
- szkolenie „Menedżer turystyki - recepcjonista” (stacjonarne) - 100 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin zajęć teoretycznych i 60 godzin zajęć praktycznych (szkolenie z zakresu m. in. rozwoju umiejętności menedżerskich, nowoczesnego marketingu usług turystycznych, obsługi klienta biznesowego, organizacji konferencji, szkoleń, eventów, organizacji usług hotelarskich i pracy hotelu, wykorzystania komputera do pracy recepcjonisty, obsługi specjalistycznego programu),
- szkolenie „Język angielski” (stacjonarne) – 60 godzin zajęć (szkolenie obejmie m. in. podstawy jęz. angielskiego, gramatykę, sytuacje i funkcje językowe, sytuacje i funkcje związane z językiem specjalistycznym),
- szkolenie „Asertywność w biznesie” (weekendowe) – 16 godzin zajęć (szkolenie obejmie m.in. techniki asertywne, zachowanie i postawa asertywna w kontaktach z ludźmi),
- szkolenie „Skuteczna komunikacja interpersonalna” (weekendowe) – 16 godzin zajęć (szkolenie obejmie m.in. teorie i praktyczne zagadnienia dotyczące rozumienia i rozwiązywania konfliktów powodujących zakłócenia w komunikacji).
Pakiet II: „Profesjonalny menedżer gastronomii” (5 grup szkoleniowych), w skład którego wchodzi:
- szkolenie „Profesjonalny menedżer gastronomii” (stacjonarne) - 100 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin zajęć teoretycznych i 60 godzin zajęć praktycznych (szkolenie z zakresu technik obsługi konsumenta, zasady wdrażania HACCP, wymogi PIP),
- szkolenie „Język angielski” (stacjonarne) – 60 godzin zajęć (szkolenie obejmie m. in. podstawy jęz. angielskiego, gramatykę, sytuacje i funkcje językowe, sytuacje i funkcje związane z językiem specjalistycznym),
- szkolenie „Asertywność w biznesie” (weekendowe) – 16 godzin zajęć (szkolenie obejmie m.in. techniki asertywne, zachowanie i postawa asertywna w kontaktach z ludźmi),
- szkolenie „Skuteczna komunikacja interpersonalna” (weekendowe) – 16 godzin zajęć (szkolenie obejmie m.in. teorie i praktyczne zagadnienia dotyczące rozumienia i rozwiązywania konfliktów powodujących zakłócenia w komunikacji).
Szkolenia odbywać się będą w Puławach. Istnieje jednak możliwość organizacji zajęć np. w Kazimierzu Dolnym, Lublinie, w zależności od zainteresowania, dostępności sal dydaktycznych.
Szkolenia prowadzone będą poza godzinami pracy Uczestników szkoleń.
PROGRAM SZKOLENIA „MENEDŻER TURYSTYKI - RECEPCJONISTA”
PROGRAM SZKOLENIA „PROFESJONALNY MENEDŻER GASTRONOMII”